♪ 가위, 바위, 보! ♫ ;
change your word, change the world :)
profile
who am i really

yin yee 연이
Kuala Lumpur, Malaysia
11th March 1991

facebook
the past
past worn searching


OktoberFest
tomorrow 8am class T_Ttutorial belum siap, actuall...
johnny XD
escape!
不知不觉,假期已经过了一个星期了 我在这一个星期里面又做了什么有意义的事呢? erh... 除了看...
무서워 ``
gumiho?
12 hours more, will be having my first paper awh ...
final is coming la wey... T_Tbut i still got many ...
it's week 10!full of assignments and tests T_Tand,...

Tuesday, October 18, 2011, 1:25 AM
penny的新歌,平时倒是没什么留意
但这首歌的确是赞啊! ^^

光是歌名就就很令人难忘
歌词更是好啊 :P


『我对自己开了一枪』

那一夜
我对着自己开了一枪
我看着自己身上的伤
然后礼貌的 笑着说 对不起把你弄脏
再补一枪
直到彻底毁掉我脸上的妆
直到看不见我等待的渴望
然后缓缓的 轻轻的 美丽的洒在地上


不错哟 XD



``

Labels:

0 comments
0 comments:

Post a Comment

<< home